Professorat Pics

Carla Barjau, Mestra dels Patufets

Mestra d'Educació Primària (Blanquerna URL, 2017) i mestra d'Educació Infantil (Blanquerna URL, 2018). Vaig arribar a Londres fa dos anys i mig. A Catalunya he treballat com a mestra de reforç extraescolar tant a primària com a secundària (2012-2019). Aquí a Londres vaig començant treballant en hostaleria al Science Museum (2019-2020) i actualment estic treballant com a Nursery Officer a Tic-Toc Day Nursery a l'oest de Londres.

Núria Rovira, Mestra dels Atrapalletres

Mestra d’Educació Infantil (FUB Manresa, 2017) i mestra de música en l’especialitat de flauta travessera (Conservatori Municipal de Música de Manresa, 2016). Monitora de lleure infantil i juvenil (CAE, Manresa, 2014). Ha col·laborat en diferents llars d’infants i escoles, escoles de música i espais de lleure infantil. Ha treballat d’au pair combinant-ho amb estudis de formació per a educadors/es. Ha estat mestra de suport voluntària al Child’s Play Pre-School de Guildford. Actualment és mestra a la llar d’infants Drayton House Nursery School de Guildford.

Aina Torner, Mestra dels Pispalletres

Graduada en Educació Primària (Blanquerna, 2015). Just acabar la carrera vaig marxar a l'estranger per viure una nova experiència tant personal com laboral. Aquest és el tercer any a Londres, on he treballat de nanny, assistent de professor i mestra de castellà. Actualment sóc tutora de Kindergarten a l’escola Heath House Preparatory School del sud-est de Londres.

Mireia Oró, Mestra dels Encantalletres i Expertlletres

Llicenciada en filologia anglesa (UB, 2011) també he cursat un postgrau en educació (PGCE, Shefield Hallam, 2016). A Catalunya vaig treballar en diversos casals i com a professora d’anglès a diverses acadèmies. En arribar a Londres, vaig treballar com a assistent de professor durant tres anys. Gràcies a l´experiència vaig qualificar-me com a mestra treballant a la mateixa escola metre estudiava a la universitat. Des de fa quatre anys treballo com a tutora de 3r de primària a l’escola Canon Barnett Primary School de l’est de Londres.

Laura Mestres, Mestra de suport

Soc una gironina amb estudis de Tècnic superior en Educació Infantil (IES Sant Feliu de Guíxols, 2016). He treballat com a nanny combinant-ho amb els estudis de childcare CACHE level 2 Early Years Educator (Barnet and Southgate College, London, 2019). Actualment treballo a una llar d’infants a Londres.