Monitor club esportiu 2024

Borsa oberta fins al 28 d’abril.

Cerquem mestres titulats o monitors de lleure per impartir les sessions del Club Esportiu. Envia’ns el teu CV a info@escolacatalanalondres.com, tot indicant a l’Assumpte: Borsa de treball club esportiu.

BORSA CURS 2024-2025

Borsa oberta fins al 15 de juny.

Mestres d’infantil i primària

Si tens una Llicenciatura o Grau en Educació Infantil o Primària i excel·lents coneixements de llengua catalana (preferiblement acreditats amb un certificat equivalent al C2), envia'ns el teu CV i una carta de motivació en català a info@escolacatalanalondres.com, tot indicant a l'Assumpte: Borsa de treball etapa infantil/primària.

Professors de secundària

Si tens una Llicenciatura o Grau en Filologia Catalana, Estudis Literaris, Humanitats, Traducció o altres Filolofies romàniques i el Màster de Professorat envia'ns el teu CV i una carta de motivació en català a info@escolacatalanalondres.com, tot indicant a l'Assumpte: Borsa de treball etapa secundària.

Mestres de suport

Si tens formació i/o experiència en educació o lleure infantil i excel·lents coneixements de llengua catalana, envia'ns el teu CV i una carta de motivació en català a info@escolacatalanalondres.com, tot indicant a l'Assumpte: Borsa de voluntariat.

Mestres voluntàries

Si estàs estudiant un grau relacionat amb el món educatiu i vols guanyar experiència en un projecte únic col·laborant amb l’escola envia'ns el teu CV a info@escolacatalanalondres.com, tot indicant a l'Assumpte: Voluntariat

Important: és indispensable ser resident a Londres o rodalies.