Direcció

Núria Muñoz – Directora

Llicenciada en filologia anglo-germànica (UAB, 1991) i postgrau en Gestió d’empresa (UAB, 1993). A Catalunya va exercir de professora d’anglès, traductora i escriptora tècnica. A Londres ha treballat en gestió de projectes de localització, programari i continguts digitals. Té dues filles anglo-catalanes, forma part de la comunitat de famílies de l’escola des del seu inici i n’és la directora des del setembre del 2017.

Jordi Bou – Subdirector

Llicenciat en Història de l’Art (1996, UB) i títol en Art de l’Escola Massana de Barcelona (1991). Quan vaig arribar a Londres, vaig començar a combinar els meus coneixements i pràctica de l’art amb el periodisme. Des de fa quinze anys exerceixo d’infografista (Senior graphic artist) a GraphicNews, Londres.